מעורב הופס ליום א': רק עם הארדן כזה הנטס הם המועמדים לאליפות שלי יחד עם מיאמי / מנחם לס

1.המשחק הראשון הטוב ממש של ג'יימס הארדן העונה. רק כך יש להם סיכוי! (וזה לא בגלל השיפוט כפי שחשבנו, וההסבר בפניכם!)

סוף סוף ראינו אמש את ג'יימס הארדן שהיינו רגילים לראות. הוא עשה שיא עונה של 29 נק' והוסיף 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים בנצחון 98-105 על הפייסרס. המשחק היה יומייים אחרי שהארדן עצמו הודה שמשחקו אינו UP TO PAR לא בגלל השיפוט אלא בגלל שהוא עדיין לא הגיע לריהביליטציה מחלטת עם ההמסטרינג שלו.

במשחק נגד הפייסרס הוא נראה לראשונה העונה משחק ללא היסוס וללא חשש מפציעה חוזרת. היה זה ניצחון חשוב מאד לנטס, נציחון שהושג למרות החמצת 20 מ-26 שלשות.

כשה-NBA הודיעה שהשופטים לא ישרקו יותר פאולים על תנועות זריקה לסל שאינן 'טבעיות', כולם חשבו שג'יימס הארדן יהיה השחקן שייפגע מזאת יותר מכולם. הטענה על הארדן הייתה שהוא מחפש – וגורם למגע לא בדיוק טבעי – כדרך להגיע לקו.

ההתחלה הגרועה של הארדן העונה הייתה כאילו 'הוכחה' שהטענה בקשר אליו אליו נכונה. הנה הוא קולע 16.6 נק' בחמשת המשחקים הראשונים עם דיוק של 36%. ואז בא המשחק נגד הפייסרס בו הוא קלע 29 כשהוא קובר 16 מ-19 מהקו. השופטים לא שינו פתאום את צורת השיפוט. הם עדיין לא ציפצפו אם ראו תנועת זריקה שאינה טבעית.

אז מה קרה? כלום. ג'יימס פשוט אמר שהוא הרגיש, לראשונה, משוחרר מאימת פציעה חוזרת להמסטרינג והרגיש משוחרר לחלוטיןמ במשחקו. זאת הייתה הסיבה שהוא נתן ל-29 נק' ול-19 זריקות פאולים, ולא לשום שינוי נוסף בשיפוט.

אז הנה השאלה:

כמה מההתחלה החלשה של הארדן ניתן להאשים כתוצאה משינוי בהוראת ה-NBA לשופטים לא לקרוא פאולים על תנועות זריקה 'לא טבעיות'?

תתפלאו, אבל לא הרבה. כפי שפורסם ע"י טוד ווייטהד מ-SYNERGY SPORTS, הארדן לא נהנה מזריקות פאול מוגזמות כבר מהעונה שעברה כשהוא הצטרף לנטס, לפני הוראת ה-NBA לשופטים לשים לב לתנועות זריקה "לא טבעיות": ביוסטון הוא זרק 11.8 פאולים למשחק, ובנטס בשנה שעברה המספר ירד באופן דרמטי ל-7.3, באותו מספר דקות משחק. הסיבה: בנטס הוא לא מנסה לקלוע ב-ISOLATION אלא הוא משתתף במשחק קבוצתי עם שחקנים כקווין דוראנט וקלעים כג'ו האריס. לכן האסיסטים שלו גדלו מ-7.5 ל-10.9.

הסיבה הנוספת היא שג'יימס הארדן פשוט לא קולע טוב מאז שהגיע לנטס. הבעייה היא ההמסטרינג. לפי PBP STAT.COM הארדן DREW SHOOTING FOULS על MISSING SHOTS 99 פעם בעונה שעברה, או 12% מכל נסיונותיו, כולל השוטינג פאול הללו (שלא נחשבים כנסיונות זריקה). אם הארדן היה זוכה לשוטינג פאולס באותו קצב העונה, היו לו 11 MISSED SHOTS במקום ה-4 שישנן לו. בקיצור, הבעייה של הארדן עד עתה הייתי ירידה בכושר הקליעה. הוא מודה בכך וטוען שהוא יודע את הסיבה: ההמסטרינג. נגד הפייסרס הייתה זו הפעם הראשונה שהוא הרגיש חופשי לחלוטין מהפציעה. זאת הייתה הסיבה לירידה ביכולת הקליעה שלו ולא כל שינוי בשיטת השיפוט.

2. הייתכן שעד עתה ה-MVP של הלייקרס הוא כרמלו אנטוני?

הוא עלה מהספסל לקבור 6 מ-8 כדורים מאחורי הקשת, סיים עם 24 נק', והיה הרוח החייה שהביאה רוח חיים – ונצחון – ללייקרס. היה קלעי שקלע יותר ממנו – לברון ג'יימס עם 26 – אבל עם 1 מ-10 מאחורי הקשת.

כשכרמלו עולה עם מדי הלייקרס הוא נראה כאדם IN A MISSION. ניתן לראות בבודי אימאג' שלו שהוא מרגיש שהוא נמצא במין שליחות. השליחות היא להביא ללייקרס אליפות, ולעצמו טבעת שהיא הדבר היחיד שאין לו בכדורסל מקצועני.

3. האם לדאלאס מבריקס – ולוקה דונצ'יק מתחיל להיגמר הסיפור, בעוד שלמאמן ג'ייסון קיד הוא חייב להסתיים לפני שהוא מתחיל?

היה זה ההפסד השני המשפיל של המבריקס בעונה קצרה זו. ההפסד המביש הראשון היה למיאמי היט. היום פשוט לא מפסידים יותר ב-30 הפרש. אלא כנראה כשאתה מרביקס, והמאמן שלך הוא ג'ייסון קיד.

לוקה? נדמה לי שנמאס לו לקרוע את הת-ת ולהפסיד על 30.

אמנם זה רק משחק 5 של העונה אבל הייתה תקופת מבחן, ובעיות של חוסר מושג בספייסינג הן אסורות בליגה הטובה בעולם. המבריקס נראו נכנסים אחד בשני גם במשחק אמש וגם נגד מיאמי היט, והתוצאה? שתי מפלות.

4. לאן נעלמו היכולת – והכבוד העצמי – של הקליפרס?

תוך שבועיים ליפול מראש הפירמידה אל פי הפחת. מלבד פול ג'ורג' (42 נק') אף איש לא הופיע למשחק.

5. האם לטריי יאנג יש עוד מהלך מלבד להפוך ל-VILLAIN ('ילד רע'; שובב; מין בן בליעל; עארס) עוד יותר גדול מאשר הוא היום?

אני למדתי לחבב את טריי יאנג. למדתי לאהוד את אומץ ליבו ומוכנותו לקחת – תמיד – את הזריקה האחרונה.

על אומץ ליבו ומוכנותו להסתכן תמיד עבור כולם אין לי ספק. מה שאני לא בטוח הם מה הם חלקי המשחק בהם הוא עוד יכול להשתפר כדי להגיע לרמת סופרסטאר בכל משחק.

כאן אני חושש שאין לטריי יאנג הרבה מחוזות להגיע אליהם עם הזמן. הוא יישאר שחקן בעל מהירות בינונית וניתור בינוני. הוא ימשיך להיות מגן בינוני. אז מה הם שטחי המשחק בהם הוא יכול עוד להשתפר? באמת שאין לי מושג.

כי כפי שהוא, הוא תמיד יהיה שחקן טוב ומיוחד, עארס ברמות, אבל לא שחקן שיכול לקבוע בעצמו גורל משחקים. הערב, נגד פילדלפיה, זה נראה בצבעים טבעיים: טריי פשוט קטן מדי ולא מספיק אתלטי!

6. אולי אף פעם לא היה לוושינגטון ויזרדס שחקן כמונטרזל הראל: הר געש של אנרגיה (למעט קבוצות היה)

לוושינגטון ויזרדס היו שחקנים רבים שהפיזיות שלהם עזרה מאד לקבוצה: ראסל ווסטברוק. מרסין גורטאט. טרבור אריזה. קרון בטלר. אלה היו שחקנים שתרמו רבות לפרסונה של הקבוצה. אבל אף פעם לא היה להם שחקן כמו מונטרזל הראל שהאנרגיה שלו, הפיזיות שלו, והטרוף הטוטאלי שבמשחקו יכולים לשנות את העתיד של פרנצ'ייז שבסופו של יום, תמיד נשאר אבוד כשמדובר על נצחונות פלייאוף גדולים ואליפויות.

מי שהיה בסביבה בשנות ה-80 זוכר את אייזיה תומאס כמובן. הוא גם יצביע עליו כאחד שהביא לבד-בויז את האליפויות. אבל כל האינסיידרס יודעים שהיה אחד, רוני לי, ה-KAMIKAZE KID שזרק את גופו בכל הפרקט והיה גורם חשוב ביותר בהצלחת הקבוצה. בלייקרס של מג'יק היה אחד כזה: קורט רמביס.

מספריו של הראל בינתיים הם 19.2 נק' עם 9.4 ריב' ב-66% דיוק. הוא משדחק בינתיים רק 31 דקות למשחק, אבל הכוח והאנרגיה שהוא משקיע הם-הם שמביאים את כל האקסטזה בקשר אליו. ה-1-4 של הויזרדס הם תודות לו לא פחות מאשר תודות לכל אחד אחר, והוא-הוא המפתח להבאת הויזרדס העונה רחוק יותר מאשר הייתה בו שנים על גבי שנים.

אחרי הניצחון הלילה על הסלטיקס בהארכה הוא דיבר יותר מאשר בכל המשחקים גם יחד. הוא הרגיש מרומם כי הרגיש שהוא למעשה קנה את מקומו בחמישייה ומעתה יבוא גם גידול בדקות המשחק:

“I keep telling y’all all the time, Bradley’s the head of our snake, man,” Harrell said. “He’s the leader, on and off the court. He’s what makes us go, man. So I just try to keep him involved all the time I’m out on the floor. Whatever shot he feels like shooting, I feel like it’s a good shot. Whatever play he sees, I feel like it’s good. I feel like he can’t do nothing wrong in my eyes, honestly. Because G-Man’s been here for a long time, man. He’s been here for 10-plus years. That’s loyalty. And you want to just continuously put together great feelings, great vibes, everything about us coming into the game, letting him know he’s the head of our everything. … we’re going to ride with you, brah. Whatever you (do), good, bad, ugly, we’re going to ride with you. Simple as that.”

זה חתיכת נאום. זה מאיית מוכנות לעתיד רחוק עם הקבוצה.אני מחוכן להצהיר כבר עכשיו שעם מונטרזל הראל דקותיו של דני אבדיה תרדנה, אבל עם הראל הקבוצה מסוגלת ללכת רחוק. עם דני לא מדברים על תרומתו לקבוצה אלא מה תהיה תרומת הקבוצה אליו. עם הראל (וקייל קוזמה) זוהי אופרה אחרת לחלוטין. אתם מדברים ריצה עמוקה בפלייאוף. אגב, אבדיה לאת יכול לשחק 24 דקות ולקלוע רק 3. אם זה ימשיך ככה הוא יפסיק לראות את מס' הרב של הדקות שלמזלו הוא עדיין מקבל.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
89 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
Admin
31/10/2021 5:12:29

קצת מאכזבת אטלנטה, אבל העונה עוד צעירה, ויש המון זמן לתקן.
אולי יאנג יקבל השראה מהחבורה של האמיצים שבעיצומו של האינינג ה-7 עושים מהפך ועלים ליתרון מול יוסטון.
.
תודה, מנחם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראים תחת האנטר=קראודר הוארטר=שאמט מה יעשו עם זה? וטריי עוד מנגר. נגמרו הקסמים למדו את הלובים לקאפלה. ההוקס חייבים להביא כוכב נוסף תמורת כל הזבל שלהם כרגע מה שיש זה טריי ונכסי טרייד עתידיים. זה לא חומר לאליפות ולא יהיה כזה כי השחקנים האלו פשוט לא מספיק טובים. קבוצות יותר מוכנות עליהם. ההגנה לא קיימת בכלל כנראה עונה שעברה סיימו את המכסה במעט הגנה שהם עשו. אכזבה עצומה בעיקר האנטר ואחריו טריי.
אין לקבוצה הזאת גם פיזיות וסייז.

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 6:49:43

גם מאפיין קבוצות של מקמילן – להוציא 100% מקבוצה מוגבלת בהתחלה, אבל להישאר עם תקרה ברורה (מאמן בינוני מאוד בסה"כ), ולהמשיך לדשדש בבינוניות אחרי עונת השיא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן בסדר בליגה הזאת תמיד אפשר להביא יותר גרוע תראה מה קרה למאבס עם קרלייל וקיד. אז לא נתלונן על המאמן.
וברצינות הבעיה של ההוקס שהם נתקעו עם האנטר. האנטר היה צפוי לפרוץ להיות מס 2 של ההוקס ושחקן מעולה הבעיה שהוא קראודר ובשנייה שזה קרה ההתרסקות אדירה.
קאפלה נחתך בחצי מהנק שלו כי יש פחות לובים שחוץ מלוב הוא לא קשור לענף בהתקפה.
אלו שחקנים בינוניינים מאד שעונה שעברה נתנו פיק אבל הם לא כאלו באופן קבוע.
גאלו כבר בקושי זז רק מדדה. בוגדן יותר פעמים חלש מאשר טוב ובור הגנתי.
טריי כרגע חלוד ולא שומר בכלל אבל הוא הבעיה האחרונה שם. הם חייבים שחקן נוסף שיכול ליצור לעצמו ולשים נקודות על הלוח. ההתקפה שלהם מאד צפויה. הם צריכים קצת שחקני mma שיביאו מכות. מאמין שישתפרו בהמשך אבל השחקנים האלו הם לא חומר לאליפות או לקונטנדרית.
יש עוד המון זמן לעונה לא מאמין שזה ימשך ככה אבל הם צריכים לכוון לבנות קבוצה לאליפות

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 7:25:14

אני לא חושב שהאנטר היה אי פעם אמור להפוך למס' 2.
זה רק דיבורי סרק כאן בהופס.
קולינס המס' 2 הברור (פעם חשבתי עליו שיכול להיות מס' 1 אבל התבדיתי), האנטר הגיע לליגה כ-D&3 וזה תפקידו – שחקן משלים טוב (בקיצור תמיד היה קראודר. בשאיפה עם קליעה טובה יותר).

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2021 7:16:06

שמעון אף אחד לא ציפה מהאנטר להיות כוכב, הוא אף פעם לא הגיעה על התקן הזה לליגה אלא על שחקן מוגבל התקפית שיכול לעשות D3. גיילן ג’ונסון סוף סוף הוצא מהפריזר אחרי שהיה בלואוט וקרוב ל30 הפרש ברבע הרביעי והשאלה שלי למה לא לתת לילד עוד דקות.

טרה ייאנג פתח את העונה על הפנים השלושות לא נכנסות והחוסר בשריקות זבל וההגנה החזקה יותר שזה גורם, הוריד לו הTS למחוזות בינוניים של 53%.
.
המזל הגדול של אטלנטה זה שרוב הליגה פרט למיאמי פתחה לא טוב. ברוקלין נראית חושך גם היא בשני צדי המגרש, מילווקי איבדה את האיזון בלי הולידיי, אח של יאניס לא יכול לשחק בליגה למקומות עבודה.

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 7:26:24

בדיוק. כתבתי כרגע את התגובה למעלה לפני שראיתי את שלך

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2021 7:33:53

דרך אגב אשך קיליאן הייז שובר שיאים עם 1-5 מהשדה ל3 נקודות ו3 אסיסטים על 3 איבודים…

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 8:46:01

רואים את טביעת העין של התותח במגרש

PhillySpecial
Editor
31/10/2021 5:36:31

טרה יאנג זה שחקן עלוב עם תרגיל ורבע בהתקפה ופה של בכיין שהליגה עוד לא ראתה. גודלו הטבעי זה סיבוב ראשון גג והוא בדרך הבטוחה להעביר את הקריירה בצורה זן

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 6:47:46
Reply to  PhillySpecial

1+

גיא הירוק
Admin
31/10/2021 5:55:30

יתרון שברירי של ראן בודד לאטלנטה, תחילת האינינג ה-9. עוד אאוט אחד והם מבטיחים ניצחון מפתיע שמקרב אותם למרחק ניצחון בודד מאליפות סופר מפתיעה.

MBK
Editor
MBK
31/10/2021 7:10:49

אמרת אליפות לאטלנטה – אמרת 4-3 ליוסטון

גיא הירוק
Admin
31/10/2021 6:01:52

האמיצים מנצחים ועולים ליתרון 3 – 1 בסדרה. מי היה מאמין.

PhillySpecial
Editor
31/10/2021 6:03:37

תודה רבה מנחם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

דאלאס נראים רע מאד. תודה רבה מנחם.

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 6:45:46

לא רק שלא התחזקו, לא רק שנשארו תקועים עם הלטבי – גם הביאו את קיד.
WTF?? איך ארגונים עדיין נותנים לאיש הזה עבודה?
זה יותר מדי, גם בשביל לוקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רגע במאבס אשמים המסביב ובהוקס אשם טריי? ברור כשמש 😎

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 6:52:21

כבר דיברנו על זה באריכות עונה שעברה. הסגל של המאבס הרבה הרבה יותר חלש מזה של אטלנטה.
https://hoops.co.il/?p=233372
פורזי זה אסון לעומת קולינס, הם גם משחקים במערב, והכי גרוע – העיפו את אחד המאמנים הטובים בליגה תמורת אחד הגרועים שבהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסגל של המאבס הוא טיפונת פחות טוב מההוקס אמרתי לך את זה כבר לא יותר אל תגזים. את קולינס תשווה לטים הארדוטאי לא לפורזי. פורזי הוא כמו האנטר.

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 7:00:15

מוזמן לראות את התוצאות בסקר. חד משמעית חושבים כמוני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו בסדר יש הרבה רפי הבנה😎

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2021 7:44:12

האשך צודק כמובן מה שיש סביב לוקה לא מספיק ליורלינג. ליד יאנג חסר שחקן יוצר, ליד לוקה חסר שחקנים.

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 6:44:44

תודה רבה דוק.
טריי יאנג לא סופרסטאר.
הוא "סופרסטאר" מעלי אקספרס, לקבוצות קטנות, ובזול – להיות בלי ולהרגיש עם.
בכל הפלייאוף המהולל שלו, היו לו יותר משחקים רעים, עם אחוזים מזעזעים ואיבודים, ממשחקים טובים.
והיה לו רק משחק עליון 1, שהכל נכנס.
הוא ממשיכו של הארדן, ובנה את רוב המשחק שלו סביב סחיטת פאולים מומצאים בצורה מלוכלכת ולא ספורטיבית.
אם אכן ימשיכו לא לשרוק כאלה העונה – הוא יהיה בבעיה, כמו שאמרתי מראש, לא רק בגלל אובדן הנק' מהקו אלא בגלל אובדן הספייסינג מהשלוש שנוצר עקב הרתיעה של מגינים להתקרב אליו פן יבולע להם.
הוא לא שחקן שיכול לנצח משחקים בכוח רצונו – כמו שאמרת הוא פשוט קטן מדי, והקליעה שלו לא מספיק טובה – הוא פשוט זורק בווליום גבוה מאוד משלוש.
אם לוקה מושווה לקוואי – רמת הסופרסטאר שמשתלט על משחקים בכוח רצונו ובמגוון היכולות – אז טריי זה במקסימום פול ג'ורג'.
הרומן שלו עם השופטים ארוך, בגלל שכל המשחק שלו תלוי בהם.
הוא בכיין לא נורמלי, ונכון – גם לוקה בכיין לא נורמלי – אבל טריי ח-צ-ו-ף ברמות שלא ייאמנו.
הוא חסר כבוד לשופטים ופשוט מתחצף ושולח לכיוונם אגרסיות לא מוסתרות. זה לא סתם בכיין.
המקרה האחרון היה שהתנגש מאחור "כאילו במקרה" בשופט.
הוא קיבל מייד טכנית ונקנס מאוחר יותר ב-15 אלף.
אשכרה פגע בשופט! אבל כמובן בצורה נכלולית ומתוך כוונה לרמות ("זה בטעות!")
https://www.nba.com/watch/video/atlanta-hawks-vs-washington-wizards-10-28-2021
ניתן לראות שהוא חודר, מנסה להוציא עבירת זבל וקופץ קצת על המגן, המגן לא זז בכלל לכיוונו ולא שולח יד והשופט לא שורק (עונה שעברה זו הייתה שריקה אוטומטית). טריי בפאסיב אגרסיב בא מאחוריו – השופט מחוץ למגרש ובצד – ונותן לו באמפ.
מה שטריי השיג בקריירה הקצרה שלו, זה שיש לו צלב מטרה ענק על המצח מצד השופטים כיום, הם שונאים אותו כי הוא שונא אותם ולא מפסיק לחפש אותם, זה כמו שוטרים שהכי ירצו לחסל רוצח שוטרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך די הוא כבר הכניס אותך למכבסה ויכניס אותך גם השנה. הבעיה בהוקס זה לא טריי אלא מה שיש מסביב. מה אתה מרמה את עצמך אשך?

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 6:53:13

לא הכניס אותי לשום מכבסה

PhillySpecial
Editor
31/10/2021 7:22:05

+7 אשך.
מילותיך נכונות ומדוייקות, יאנג זה הדבר הכי דוחה שנכנס לליגה בשנים האחרונות ומסמל בקצרה את כל הדור הצעיר העלוב. הלוואי ויכלנו לראות אותו משחק מחצית מול דטרויט/ניקס/שיקאגו של פעם, היו מפרקים את הננס החצוף הזה ומוציאים לו את החשק לשחק. יש לו תרגיל ורבע ושאר המשחק שלו זה לשבת על אוזני השופטים. כלומניק שתוך שנתיים שלוש יימצא עצמו מחליף בממפיס

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 7:27:58
Reply to  PhillySpecial

לצערי שחקנים כאלה מקבלים מקס ויושבים על מקס כל הקריירה. יצבור סטט' בקבוצות חלשות.

Dor
Dor
31/10/2021 10:18:38

לא אוהב את יאנג בעיקר אחרי שנתן בראש לפילי בשנה דיברה אבל אתם מגזימים. הוא בכיין מגעיל ופלופר-על אבל שחקן התקפה מדהים ואחד הגארדים הטובים בליגה התקפית

עגל
עגל
31/10/2021 13:11:13

נראה כמו מגע מכוון בשופט

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 14:09:07
Reply to  עגל

מסכים לחלוטין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם יפה שמיאמי מועמדים לאליפות אבל איפה כמה מילים עליהם בפוסט הזה?

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2021 7:06:19

מיאמי פשוט נראית פנטסטית מה שאני מפחד זה שהם מציגים יכולת של הפיק שלהם בעוד שאר הקבוצות ביכולת חלשה שלהם, יש מיאמי ישרפו מהר מדי (גם חסר להל כשרון לדעתי), ספלורטאה פשוט אדיר לאורי גרם למיאמי לרוץ וזה נראה טוב, היום לממפיס לא באמת היה סיכןי שהשלושות נכנסו ככה.
.
דרך אגב דוראנט נעצר אחרי מה שעשה לאיש המסכן הזה
https://youtu.be/KPrjeCWKNgk

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אאוץ…. אחד האכזריים omg ירון

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 7:18:53

גובה בשוק האפור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל ואברי מה קורה בבוסטוניה? צריכים את סימונס? אני מאחל לכם אותו מכל הלב דרך קבוצה שלישית שתביא לנו נכסים וסימונס יגמור אצלכם יהיה בכלל מצחיק.

ריק קרלייל נראה לי מתגעגע ללוקה איפה התרגילים שלוקה זורק 3 שלוקה חודר חמקווקו ומוציא לשלשה או קולע סל שלוקה נכנס לצבע? מקונל מתקשה בתרגילים האלה😂😂 וקרלייל הגיע למזרח הכי קשה מזה 30 שנה. שנים עברו היה מסיים טופ 4 בהליכה בסגל שיש לו 😂😂

Avri
Avri
31/10/2021 11:22:12

+שמעון מה שקורה בבוסטון זה בעיקר שאני רוצה לבכות את תוך הכרית. הצ'רי על הסנדיי – הגג שטייטום חטף מלא אחר מאבדיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטרזל מרגיש את שחרורי הכבלים מהשיקצה 😂😂 עם הפאסיב אגרסיב אבל בינתיים מה שהוא הראה בליגה שבפלייאוף חוגגים לו על התחת. בכונה סדירה הוא חגג ככה גם בקליפרס עד שהשיקצה ניטרל אותו

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2021 7:29:12

שמע זה היה המשחק הרע ביותר שראיתי העונה (ואני צופה בלייקרס ובאינדיאנה כן?).
וושיגטון כל המהלכים זה אחד על אחד שאבדיה זה נגר שרץ ועומד על קו ה3 ולא סופרים אותו, הבדיחה שהוא מוביל כדור מצחיק אפילו יותר מהבדיחה שראסל מוביל קבוצות. למזלם הם פגשו קבוצה לא מאומנת גם היא כמו בוסטון שהקליעה לא נכנסת לה, וטייטום האגואיסט הזה הולך ראש בקרי כל מהלך במקום לשחק על בראון.
.
בראון דפוק של החיים קולע 34 נקודות ואומר שהוא סובל מנזקי קורונה.
חבל לא חטף קורונה לפני אולי בוסטון הייתה עושה משהו בפלייאוף.

NFS
NFS
31/10/2021 8:06:49

צודק ב-100%
תכננתי לראות את המשחק אבל נרדמתי על הספה.
לצערי התעוררתי בתחילת הרבע הרביעי, וככה נאלצתי לצפות בו עד הסיום.
זוועה של משחק – וושינגטון זה פשוט 1×1 כשפעם זה ביל, פעם זה דינווידי, ככה בסירוגין, ופעם ב-10 התקפות קוזמה, עם קליפות גרעינים להראל מתחת לסל.
בוסטון בכלל על הפנים עם טייטום הדריבליסט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31/10/2021 8:32:27
Reply to  NFS

זה לא טייטום, היום זה טומטום, העיקר לפני העונה הוא טען שצריך להתפתח ולהפוך את השחקנים סביבו יותר טובים וגם לשחק יותר פנימה. מילים כמו חול….

Avri
Avri
31/10/2021 12:16:57

טייטום ממשיך עם החוסר יציבות שלו. חשבתי שהשנה הוא יתבגר וישפר את האלמנט הזה אבל לצערי זה לא קורה. אגב רזי, שמת לב מי לא שיחק אתמול, ואם היה משחק לדעתי היינו מנצחים (בהנתן שהפסדנו בריבאונד ודי חגגו עלינו מתחת לסלים)?

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2021 12:36:52
Reply to  Avri

לדעתי זה פחות חוסר יציבות וזה יותר טיפשות וקנאה בבראון ונסיון להיות סופרסטאר וסקורר חסר רחמים כמו קובי.
.
אין שום סיבה שטייטום יזרוק שוב מעל 30 זריקות שהוא ביום חושך, פעם שנייה העונה שהוא מפסיד את המשחק במו ידיו בתצוגה מאגואיסטיות שראיתי. משחק שכולו הירו בול נוראי לשני הקבוצות. אם זאת ביום שהקליעהמ3 נכנסת לכם באופן סביר הייתם כנראה מנצחים זה לא משנה שהקבוצה נראית רע ולא מאומנת להחריד.
.
ואני חוזר לטענה שלי בתחילת העונה שבוסטון הביאה מאמן פשוט גרוע על סמך צבע עור, מקומו לא בליגה. אותו דבר זה של אורלנדו…

Berch
31/10/2021 7:16:08

אחלה מעורב
1. השיפור של הארדן זה בשירות רעות לשאר המזרח.
2. שמח בשביל כרמלו. אליפות לא יקח אבל חזר לרלוונטיות ביג טיים.
3. לוקה בצרות…. באסוש. וג'ייסון קיד לא משפר את זה. "מאמן של שחקנים" עאלק 🤣

והכי חשוב… אטלנטה לא הפסידו. פילי ניצחו 💪

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/10/2021 7:51:24

ראיתי אתמול את המחצית הראשונה של הסלטיקס וויזארדס, ומה שהיה שם זה מפגן של כדורסל בינוני ושבלוני. מקסימום שתי מסירות בהתקפה, בשתי הקבוצות, והמון הירו בול של מספר אחד ושתיים בקבוצה. לא פלא שלמישהו כמו אבדיה אין סיכוי להתקדם שם.

תודה רבה על המעורב המעולה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31/10/2021 8:33:18

יפ
ואיזה צלפים מה 3….
טייטום זה סטף
🙂

Avri
Avri
31/10/2021 11:24:04

בוסטון פשוט קבוצה לא מאומנת. ניתן לאודוקה 100 ימי חסד אבל זה בהחלט נראה רע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

שכחו כל מה שלמדו אצל הבוט?

Avri
Avri
31/10/2021 15:24:03

ברור. כמה שגם אצל סטיבנס ההתקפה נראתה רע לפחות היה ברור שיש שם מאמן. עם אודוקה זה עוד לא ברור לגמרי. ניתן לו 100 ימי חסד.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2021 8:02:18

מינסוטה צריכה להופיע ערך להגדרה של לוזריות במילון ליד תמונה של פול גורג, כאלה עלובים.
https://twitter.com/ESPNNBA/status/1454649409237438472?s=20

etayle
etayle
31/10/2021 8:37:09

הזיה

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 8:42:03

מרשים

אהרון שדה
Editor
31/10/2021 8:37:59

תודה רבה מנחם
בינתיים לאחר שנים ארוכות המזרח מוליך על המערב .

שחר אלוני
31/10/2021 8:55:58

תודה מנחם
כרמלו סבבה לגמרי בינתיים, משולב ממש טוב עם לברון. היה פחות טוב במשחקים בלעדיו.
מיאמי מאד מגובשים, נראה מה יעשו

צ'יקו
Admin
31/10/2021 9:11:59

תודה מנחם

גדי הלוי
31/10/2021 10:05:19

תודה רבה מנחם.
הארדן חיה אחרת מאז שהוא הצטרף לברוקלין, כמו שאמרת הוא משתתף הרבה יותר במשחק הקבוצתי ולפי דעתי הוא מביא יותר תועלת ככה מאשר הסקורינג משין שהוא היה ביוסטון. הביקורת נגדו כשחקן רק בגלל החוק החדש נגד הפאולים מגוחכת, השחקן אדיר עם או בלי החוק הזה. עדיין, הנטס (וגם מיאמי) לא הפייבוריטים שלי לאליפות, אני עדיין מעדיף את מילווקי עליהם אבל אי אפשר באמת לדעת. אני בכלל חושב שקרי וחבריו יצליחו שוב לזכות באליפות.
לגבי כרמלו הוא ללא ספק עלה על הציפיות שלי, אבל קשה לי להאמין שהוא ישמור על הקצב לאורך השנה.
קוואי הוא מה שקרה לקליפרס, אין קוואי אין כבוד וגם אין ניצחונות, ועם טריי אתה אולי צודק שאין לו הרבה איפה להשתפר אבל אני לא חושב שהוא צריך ממש – לילד יש יכולת כמעט מושלמת בשביל ה-NBA של היום ואני לא ממש דואג לעתידו.
וושינגטון באמת נראים טוב. אני מאוד מסמפט את ביל למרות טענות נגד האישיות שלו, מאוד מתחבר לשחקן ומקווה שיצליח. אבל עדיין קשה לי לראות ריצת פלייאוף עמוקה של הוויזארדס, גם עם התרומה של הארל כמו שתיארת. בכל מקרה, נחיה ונראה!

רפיקי
31/10/2021 10:23:23

מנחם יאנג לא מהיר ולא מנתר אבל הוא עם צעד ראשון מעולה ועם זריזות יוצאת דופן.
תוסיף לזה יכולת מסירה מעולה, קליעה מטורפת (כשהוא בוחר זריקות נכונות), שחקן ענק.

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 12:58:46
Reply to  רפיקי

הוא קלע של 34.2% משלוש בקריירה.
קליעה מטורפת, אין לו.
יש לו היילייטס של קליעות מהלוגו – מה שקרוי בעגה היומיומית "הייפ".

Dor
Dor
31/10/2021 13:24:11

שים אותו בקאצ׳ אנד שוט והוא שם 40% בקלות. הזריקות שלו בדרגת קושי גבוהה בגלל שהוא מנסה להיות סטף 2

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 14:08:20
Reply to  Dor

גם לסבתא שלי היו 40% בקלות, אם היא הייתה בקאץ' אנד שוט.
אבל היא לא, היא בגלגלים (נפלה ושברה עצם בירך).
מישהו ביקש ממנו להיות סטף? שיזרוק מה שבא לו.
בקיצור יש לו 34.2% לשלוש בקריירה.

Dor
Dor
31/10/2021 15:36:54

בסדר הוא לא קלעי טוב
מצד שני אתה גם כמו שקולינס מס׳ 2 בקונטנדרית…

Avri
Avri
31/10/2021 11:32:34

יאנג – אני די מתעב שחקנים/אנשים מסוגו אבל לצערי אין מה לעשות, הבנאדם שחקן ענק ולא רציני לקבור אותו אחרי יומיים וחצי של ליגה כאילו שהוא לא עשה עד עכשיו כלום עם הקריירה שלו. מצחיק גם שאומרים עליו שיש לו "תקרה" אחרי שהוא סחב קבוצה לגמרי לבדו לגמר המזרח.

כרמלו – זה בדיוק העניין כשטענתי שהלייקרס בנויים מצויין. כל שבוע יכול איזה כרמלו או מונק/נאן כזה להכנס לכושר ולהביא להם צלע שלישית/רביעית. לגבי כרמלו עצמו, אני לא מבין למה מישהו בכלל מופתע – הוא היה מצויין בפורטלנד בשנה החולפת ונראה שהוא לגמרי בסדר עם התפקיד היותר שולי שמיועד לו בשלב הזה של הקריירה.

דאלאס/דונצ'יץ' – חכו שניה, זה עוד יסתדר שם. לא קבוצת צמרת אבל ישארו קבוצת שולי פלייאוף כמו שהיו השנה.

yaniv
yaniv
31/10/2021 12:22:31
Reply to  Avri

מסכים איתך לגבי דאלאס,גם שנה שעברה דונציץ התחיל חלש+קילוגרמים עודפים ואז לאט לאט נכנס לכושר.הבעיה של דאלאס הייתה ונשארה פרוזינגיס האמת שלא מעט שנים החזקתי מקיובן כאחד הבעלים היותר טובים בליגה אבל זה נראה שמאז האליפות שהם לקחו הם רק מדרדרים,זה התחיל שהוא לא ידע לשים שחקנים מספיק טובים סביב נוביצקי אחרי האליפות וזה ממשיך עכשיו עם דונציץ-פשוט חבל.נקודת האור זה שנראה לי שאולי אולי אפשר להתחיל לפנטז על השילוב של דונציץ ודיוויס

Avri
Avri
31/10/2021 12:26:06
Reply to  yaniv

גם את דונצ'יץ' אתם חושבים עכשיו לקטוף? נעלמה הבושה… 🙂

yaniv
yaniv
31/10/2021 12:43:18
Reply to  Avri

חביבי זאת הלייקרס מעולם לא הייתה לנו בושה קח שהיא אף פעם גם לא נעלמה 🙂

Avri
Avri
31/10/2021 15:21:45
Reply to  yaniv

גם נכון 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2021 12:58:26
Reply to  yaniv

יניב הבעיה הגדולה ביותר בקיובן זה הנפוטיזם שהסריח את הארגון וזה שהוא מתערב בהחלטות הניהוליות, (לולא קיובן יאניס היה מגיע לדאלאס ב2013 והיסטוריה של הליגה הייתה משתנה).
.
בעלים טוב צריך לפתוח את היד ולתת את המפתחות לצוות מקצועי מתאים ולשנות צוות שלא הולך.

yaniv
yaniv
31/10/2021 13:27:50

לא מכיר את הסיפור עם יאניס,אבל כן הוא בעלים גרוע ביותר,הייתה לו קבוצה אלופה ושחקן שנמצא בפריים שלו והוא פשוט לא עשה כלום,נתן לדאלאס ונוביצקי להתפוגג ולסיים בלי עזוב אליפות בלי להתמודד בכלל,וגם פה,יש לו שחקן שכבר עכשיו יכול וצריך להוביל קבוצה לאליפות ובמקום זה משחק בקקה.
מבחינתי אכזבה ענקית ואומר שוב תמיד חשבתי שהוא דווקא כן בעלים טוב

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2021 17:58:56
Reply to  yaniv

בקצרה הסיפור זה שהGM לשעבר דוני נלסון שעשה עבודה נוראית בעשור האחרון ונשאר הרבה בגלל הקשרים שהיו לו ולאביו במועדון. רצה לקחת את יאניס בדראפט, וקיובן אמר לא.

thetroll
thetroll
31/10/2021 18:01:50
Reply to  yaniv

בפרספקטיבה ארוכת טווח (מה שאני הכי אוהב) אין ספק שהטרייד עם הניקס שהיה לפני כמה שנים פשוט הרג את דאלאס והעיף את הניקס.
הניקס השתחררו מכל החוזים הארוכים והמסריחים האלה של המליוני דולרים ובמיוחד מהאיטריה הלטבית פינו לעצמם מקום ובונים קבוצה נחמדה מאוד.
דאלאס? בחור התחת של העולם.
יש שם בעיה גדולה מאוד עם שחקנים שמקבלים הרבה כסף ולא נותנים כלום וזה מבאס לראות שחקן חד פעמי כמו לוקה נרקב שם. בעיות שיהיה קשה מאוד לפתור הייתי שם שם את שמעון כ GM יש מצב שהיה משפר את העסק. חסר שם מעוף בניהול הקבוצה.
לגבי קיובן נגיד מה שנגיד הימור אחד הצליח: הוא לקח את לוקה העיף את דניס סמית והבין למי לתת את המפתחות אבל.. כל היתר.. זועה. ובמיוחד הטרייד הזה. קיובן מהמר היה לי הימור אחד מעולה אול אין – לוקה – והימור אחד מסרוח – פורזי. בנתיים הבית( המערבי) מרוויח. רק מדמיין מה היה קןרה עם עוד שחקן או שניים טובים באמת עם לוקה. קבוצה לאליפות.

אשך טמיר המקורי
31/10/2021 13:01:34
Reply to  Avri

הסיבה היחידה שהכנסתי את דאלאס לפלייאוף בתחזית שלי היא שאני מאמין ביכולתו של דונצ'יץ' לעשות ניסים.
הסגל מסביב לא מתאים ליורוליג, יש את הרכיכה הלטבית שבמחזור, וקיד מאמן זוועה.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2021 16:07:13

מסכים

Alex Rabino
31/10/2021 12:28:39

לא מסכים בכלל לגבי הניתוח על דני אבדיה. כמו כמה מעמיתי כתבו לפני, ההתקפה של וושינגטון זה מקימום מסירה אחת או שתיים וזריקה לסל. אבדיה עומד בפינות ולא מקבל את הכדור. לעומת זאת אעיז ואומר שאבדיה הוא שחקן ההגנה הטוב בקבוצה ולראיה 2 החסימות שעשה.

עגל
עגל
31/10/2021 13:16:34
Reply to  Alex Rabino

נכון

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
31/10/2021 13:10:31

לגבי אבדיה אתה טועה לדעתי בגלל תרומתו ההגנתית המאוד חשובה. כמובן אם יהי טוב בהתקפה זהרק יוסיף.

עגל
עגל
31/10/2021 13:18:09

מנחם אני מתפלא עליך שאתה לא מדבר על זה שהמזרח חזר להיות שווה ואף נעלה על המערב אחרי כל כך הרבה שנים.
חזיתי את זה כל שנה מחדש והנה זה התממש!
🙂

Avri
Avri
31/10/2021 15:21:00
Reply to  עגל

🙂 זאת בדיוק האסטרטגיה שלי עם קליבלנד. מהשנה שעברה אני טוען שיש שם קבוצה – אני בונה על זה שיעבור מספיק זמן והאמת תתיישר סוף סוף עם הטענה שלי.

thetroll
thetroll
31/10/2021 18:04:14
Reply to  Avri

מצטרף

John
31/10/2021 14:18:48

אני תמיד מזכיר לעצמי שהמג'יק והטימברוולבס פתחו כמה עונות לאחרונה במאזנים מרשימים והתיישרו.
אני לא אומר שהמגמות המדהימות של העונה הזו לא יוצאות דופן. רק שצריך עוד לנשום מעט. כמעט כל הקבוצות הטובות יכולות לצאת פתאום ל-7-8 ניצחונות ברצף ופתאום להיות בעניינים וכך גם קבוצות שהיסטורית היו לא טובות ופתחו חזק יכולים להתרסק חזרה בשבועיים.
.
לגבי הרוקיז, אני חוזר על עניין שהזכרתי לא מעט. חומר גלם זה מצויין אך זמן משחק הוא מאוד קריטי בשלב הזה בקריירה של שחקן. נכון שישנם שחקנים שנתנו עונות ראשונות חלשות ופתאום התפוצצו משום מקום. אך אלו בעיקר קוריאוזים. מי שמקבל דקות משחק משמעותיות בגילאי 18-21 הוא בעל סיכוי גבוה בהרבה להגיע לפוטנציאל שלו.
ג'וש גידי נראה טוב ממשחק למשחק, סקוטי בארנס קלע פעם ראשונה בחיו 20 נקודות בשני משחקים רצוף. הוא לא עשה זאת במכללות וגם לא בתיכון. אוון מובלי שנראה בינוני בליגת הקיץ וקצת יותר טוב בפרי סיזן כבר מרגיש בטוח במקומו ונותן תוצרת נהדרת. כריס דוארטה אמנם בן 24 אך אם זו הרצפה שלו, אינדיאנה שיחקה אותה. ולא שכחתי את ג'יילן גרין וסאגס שעוד מחפשים את המשחק שלהם בהגנות NBA אמיתיות. כל זה לומר שאין שום סיבה שהנטס שלא מצליחים לשים נקודות לא יתנו צ'אנס לקאם תומאס, ואטלנטה לג'יילן ג'ונסון ושארלוט לג'יימס בוקנייט וג"ס לג'ונתן קומינגה (שסוף סוף חזר מהפציעה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

בוקנייט לצערי לא יקבל הזדמנות בשארלוט. הוא הובא על תקן מונק. חבל שהמגיק לא לקחו אותו יחד עם סאגס או ההוקס. גיילן גרין זורק יותר מידי שלשות במקום לנצל את האתלטיות שלו

שחר אלוני
31/10/2021 15:15:22

לגבי הקונפרנסים, לדעתי המערב עדיין מעט יותר טוב מהמזרח, אבל הפערים מצטמצמים.
גולדן למשל זו קבוצה יותר רצינית לדעתי מפילי, במערב לדעתי יש יותר עומק וגם שכבת הביניים קצת יותר טובה (נניח פורטלנד מול שארלוט/שיקגו), אבל בהחלט יש צמצום פערים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי ינגבו עם גולדן את הפרקט.

הכסף שלי לגמרי על שארלוט מול פורטלנד. מול הבולס גם כנראה על הבולס

John
31/10/2021 16:04:46

עד עכשיו אני מקבל את הרושם ההפוך. המערב חזק בצמרת אך רוב הבכירות עוד משחקות עם שחקן פצוע או חסר.
במזרח דווקא החזקות פתחו חלש אך העומק הוא כמעט עד הסוף. למעט אולי אורלנדו ודיטרויט קשה למצוא נמושה אמיתית פרופר. מבחינת מאזן כרגע המזרח עם 11 קבוצות עם 50% ומעלה לעומת 8 במערב…. עונה בחיתולים עוד אבל סתם רושם ראשוני

שחר אלוני
01/11/2021 1:26:09
Reply to  John

שווה לעקוב אחרי זה, נראה עוד חודש חודשיים מאזנים

עמיחי קטן
Admin
31/10/2021 15:42:16

תודה מנחם.
לוקה ישתפר בהמשך והעסק ייראה קצת יותר טוב, אבל בהחלט ייתכן שנדרש שם שינוי משמעותי

דן רוזנבלום
31/10/2021 20:06:05

אחלה מעורב.
באופן אישי, ממש לא מתעניין בנטס כרגע. קיירי הרס לי את הכל עבור המועדון מהבית.
לא מבין למה הוא כל כך מתעקש שלא לקחת חיסון שקרוב לוודאי יעבור לו במערכת כמו 2 בירות ולא ישנה דבר. לכאן או לשם.

בנוגע ללייקרס? לא יודע למה ווגל פשוט לא פותח עם מלו במקום בייזמור? מה הקטע? "הוא זקן" "זה יותר מדי"?
יש לך 4 הול אוף פיימרז בקבוצה קיבינימט…למה שלא תפתח איתם? מלו הוא מיסמץ' מושלם ואני לא רואה חסרונות בלתת לו זמן משחק.

קיד עוד לא הוכיח עצמו כמאמן אמיתי בליגה. היו לו הרבה הזדמנויות לכך ונדמה שהמינוי שלו הוא יותר רומנטי\תודעתי מאשר מקצועי. לא בטוח שזה יעבוד שם ודאלאס צריכים למצוא את ה Gusto שלהם כדי להניף את עצמם קדימה. כנ"ל לקליפרס שנדמה שהם מסתכלים הצידה על מה שחסר להם, במקום להתרכז במה שיש ולחבוק את זה בלב שלם. הם הגיעו רחוק בעונה הקודמת גם ללא קוואי…אז היה נדמה שהעונה ימצאו את הנישה שלהם וידרסו. לדעתי זה עניין של זמן עבורם כי יש את כל החלקים להצלחה.

טריי יאנג גם הוא יהיה הול אוף פיימר יום אחד. עדיין צעיר וכחוש מאוד, עדיין לומד ומחפש את עצמו.
גם אטלנטה הגיעה רחוק מן המצופה בעונה הקודמת ונדמה שזה הפתיע אותם. הם חשבו שהם "כבר שם" ב"רמות האלה" אך לאלו הרגעים לא הבינו שהעבודה הקשה והסזיפית של משחקיי הפלייאוף נדרשים גם בכל משחק עונה נתון. גם הם , ימצאו את הדרך.

שיהיה לכולנו שבוע טוב ומוצלח.